
Kolejnym mankamentem duro jest jego praca. O ile na początku chodzi dobrze, to prędzej czy później zacznie zamulać. Aby przywrócić mu płynność ruchów, trzeba będzie w nim troche pogrzebać. Przede wsztstkim odlać troche oleju lub wlać rzadszy i przyciąć elastomer. Można również zamiast seryjnych części sprawić np. sprężyny od marzocchi DJ i przyciąć na wymiar. Przy tuningu przyda się odrobina wyobraźni i eksperymentów.
Właściowści:
* koło: 26",
* przeznaczenie: dirt jump, freeride, 4cross, dual slalom,
* skok: 130mm,
* goleń górna: stal wysokogatunkowa STKM (32mm),
* goleń dolna: magnesium,
* rura sterowa: stal wysokogatunkowa STKM 1 1/8" (28,6mm),
* długość rury sterowej: 255mm,
* system tłumienia : kartridż olejowy,
* amortyzacja: sprężyny,
* rodzaj hamulców: v-brake lub tarczowe,
* kolor: czarny,
* regulacja: napięcie wstępne sprężyny + regulacja tłumienia powrotu,
* waga: 2250g.
Podsumowując, amorek za taką kasę całkiem niezły, pod warunkiem, że po tuningu i będzie się o niego dbać. Świetny sprzęt dla początkujących i mniej wymagających, bo do ostrego katowania się nie nadaje.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz